Kedves Vásárlóink!

Örömmel üdvözöljük a „Kerek törölköző webáruház” online áruházában!

Az alábbi oldalon minden fontos információt megtalál a webshop oldaláról és a vásárlás menetéről.

Amennyiben bármilyen további kérdése lenne, keressen fel minket bátran az alábbi elérhetőségek egyikén:

E-mail: info@kerektorolkozo.hu
Telefon: 0670/314-1098

Általános tudnivalók

A webáruházban a vásárláshoz nincs szüksége regisztrációra, viszont regisztráció esetén kényelmesebbé teheti a későbbi vásárlásait.

Regisztráció során a személyes adatok, a szállítási és számlázási címek megadására kerül sor. A regisztrációra a vásárlás megerősítésekor is van lehetősége. Az adatait ezek után eltároljuk, ezeket saját fiókjában a későbbiekben bármikor módosíthatja (pl. ha megváltozott a kézbesítési cím). Az adatok kezelése természetesen zártan, az Adatkezelési tájékoztatóban leírtak szerint történik.

A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, melyeket a rendelés feladásával Ön elfogad.

A webáruházban kapható termékek és szolgáltatások árai érvényes, általános forgalmi adóval növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek. A webáruházban szereplő árak online megrendelés esetén érvényesek.

Amennyiben azonban technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható termék jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket csak az Önnel való egyeztetés után, beleegyezésével tekintjük érvényesnek. Ezért az internetes oldalon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. Rendelését minden esetben visszaigazoljuk. Amennyiben 24 órán belül nem kap visszajelzést, kérjük jelezze nekünk e-mailben, a info@kerektorolkozo.hu. címen. Természetesen arra törekszünk, hogy a weboldalon szereplő termékadatok pontosak legyenek, az esetleges hibákat pedig folyamatosan javítjuk. Amennyiben hibát észlel (pl. 0 Forintos ár), kérjük  jelezze számunkra a info@kerektorolkozo.hu e-mail címen.

A webshopon keresztül történő vásárlás lépései:

Fiók:

 Bejelentkezés/regisztráció: A főoldalon a regisztráció során létrejön saját fiókját. A regisztráció után a fiókjába egyedi azonosítójával és jelszavával léphet be. Itt megadhatja a szállítási címet, módosíthatja azt, láthatja a korábbi rendeléseit és szerkesztheti a Fiók adatokat.

Termékek kiválasztása:

A termékek kiválasztása 3 módon történhet:

  • Kategóriák szerint: a Kategóriák menüre kattintva kiválaszthatja a név alapján szimpatikus kategóriát. Ezzel a kategóriában szereplő termékek listája jelenik meg.
  • A termékek böngészésével: az Összes kerek törölköző menüpontra kattintva megjelenik az összes termék lapozható formában.
  • Kereséssel: A termékkeresőben szabadon beírhat bármilyen szó vagy szórészletet. Amelyik termék nevében vagy leírásában megtalálható, az megjelenik a böngészhető találati listában.

Kívánságlista:

Önnek lehetősége van a termékeket kívánságlistára helyezni. Ezzel kiválaszthatja azokat a termékeket, amelyek szimpatikusak számára. Kiválasztásukkal egy külön gyűjtőt hoz létre, amelyet akár ismerőseivel meg is oszthat. A kívánságlistára helyezés semmilyen kötelezettséggel nem jár, viszont később az összegyűjtött termékek közül a kiválasztottakat egy mozdulattal a kosárba teheti.

Kosár:

A bevásárló kosarában lévő terméket ellenőrizheti és változtathatja a megvásárolni kívánt mennyiséget. A mennyiség mezőre állva “+” “-” jellel növelheti vagy csökkentheti a megvásárolni kívánt termék darabszámot. Ha meggondolta magát és nem kíván vásárolni a “-” jellel állítsa 0 ra a termék darab számot. A szállítási költség is itt kerül feltüntetésre.  Amennyiben a kosara végleges a pénztár fülön fejezheti be a vásárlást.

Pénztár:

Jelenleg a kosárban lévő termékeit a banki utalással illetve utánvétes fizetéssel egyenlítheti ki.  Előre utalásnál a fizetési ablakban jelezzük a  bankszámlaszámot.

A Megrendelés elküldése után – amiről email es visszaigazolást küldünk- a Megrendelése státuszáról folyamatosan tájékozódhat a “Fiókom” fülön.

Amennyiben banki utalás esetén a megrendelés napjától számított 14 naptári napon belül nem kapjuk meg a Megrendelés teljes értékét akkor a Megrendelést semmisnek tekintjük és töröljük. Amennyiben a Megrendelés teljes értékétől eltérő -kisebb- összeg került befizetésre a Megrendelésre, akkor azt visszautaljuk 5 legkésőbb 10 napon belül.

Esetleges túlfizetés esetén a Megrendelés teljes értékét meghaladó összeget 5 naptári napon belül utaljuk vissza.

Szállítási módok

Személyes átvétel: Megrendelt termékeit személyesen az alábbi címen veheti át:

8600 Siófok, Sziget u. 5/a

Házhoz szállítás (GLS): A megrendelt termékeket várhatóan a megrendelés kifizetésétől számított 1 munkanapon belül adjuk fel a GLS futárszolgálaton keresztül. A GLS kiszállítási szolgáltatására nincs ráhatásunk. Annak érdekében, hogy a csomagot biztosan át tudja venni, kérjük olyan szállítási címet adjon  meg, ahol Ön vagy az Ön által értesített családtag, ismerős vagy kolléga jelen van. Munkahelyi cím, iroda megadása esetén kérjük jelezze a cégnevet a megjegyzés rovatban. A szállítási költséget minden esetben tartalmazza a Megrendelés. Csak a szállítási költséggel növelt teljes vételár beérkezése után szállítunk.

A kiszállított termékek mellé Áfás számlát mellékelünk. Termékek házhoz szállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk. Külföldi szállítási cím esetén a kiszállítást egyeztetjük Önnel.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott átvételi elismervény szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a következő címre: Balahungary kft., 8600 Siófok, Sziget u. 5/a.

Áruházunk kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie.

Amennyiben a 14 munkanapon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, kötelezettséget vállalunk arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.

Sérült, hibás termék javítása/cserélése

Természetesen fő szempontunk, hogy Önhöz hibátlan, tökéletes termék kerüljön. Amennyiben azonban a termék mégis gyártási hibás, és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, úgy azt kérjük juttassa vissza a a következő címre: Balahungary kft., 8600 Siófok, Sziget u. 5/a. A gyártási hibás terméket számla ellenében kicseréljük. Amennyiben nincs már a keresett termékből az eredeti vételár levásárolható.

Szavatossági probléma vagy jótállási igény esetén az üzletben a hibáról jegyzőkönyvet veszünk fel. A fogyasztói szavatossági igény elfogadása esetén 15 napon belül elvégezzük a termék cseréjét vagy javítását. Termékeinkre a szavatossági időn felül márkánként eltérő egyedi garanciális idő is vonatkozik.

Panaszkezelési szabályzat

Vállalkozás neve : Balahungary kft.
Adószáma: 26676348-2-14
Cégjegyzék száma: 14-09-316852
Vállalkozás székhelye : 8600 Siófok, Sziget u. 5/a

Panaszügyintézés e-mail címe: info@kerektorolkozo.hu
Panaszkezelés levelezési címe: 8600 Siófok, Sziget u. 5/a

Panaszkezelés módja : A 19/2014.(IV.29.)NGM. rendelet és a 151/2003.(IX.22.)Kormányrendelet szerint

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-00006-82-501-000
Fax: 06-82-501-046
Email: skik@skik.hu, ugyfelszolgalat@skik.hu

Kelt, Siófok, 2019. szeptember 12.